• Chcete vyniknout? Musíte pracovat, zatímco jiní se baví.
  • Nikdy se nenech ovládat jídlem.
  • To jídlo vypadá moc dobře, ale já, já vypadám mnohem líp!

Cvičení podle Paris Hilton

26. září 2010 v 21:59 |  Cvičení

Pevný zadek

Lehněte si obličejem k zemi, ruce a nohy natáhněte. Střídavě zvedejte levou ruku a pravou nohu a naopak. Dbejte na to, abyste měli boky stále přitisknuté k podlaze. Cvičte tři série po osmi až deseti opakováních.


Ploché bříško

Pro krásně ploché bříško jsou podle trenéra Paris naprosto nejlepším cvikem klasické sklapovačky. Lehněte si na zem, ruce přiložte ke spánkům a souběžně zvedejte trup a skrčené nohy, dokud se kolena a lokty nesetkají v polovině vašeho břicha. Vydržte dvě vteřiny a zase se položte (ale ne úplně). Cvičte tři série po deseti až dvanácti opakováních.

Sexy stehna
Vsaďte na klasické dřepy. Dejte si jich tři série po osmi až deseti
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lolipop<3 Lolipop<3 | Web | 26. září 2010 v 22:05 | Reagovat

hezu blog

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama