• Chcete vyniknout? Musíte pracovat, zatímco jiní se baví.
  • Nikdy se nenech ovládat jídlem.
  • To jídlo vypadá moc dobře, ale já, já vypadám mnohem líp!

Jídelníček na hubnutá

25. října 2010 v 21:27 |  Diety
Chci zhubnout - využijte jídelníček na hubnutí. 5 denní dietní jídelníček Vám pomůže zhubnout první kila, i když to nemusí znamenat, že nadváhu natrvalo porazíte. V zásadě nejsme zastánci přesných jídelníčků na hubnutí, protože jednou ho i tak přestanete dodržovat a pak pravděpodobně přiberete zpět. Ale na zhubnutí nějakého toho kila jej můžete vyzkoušet. Podmínkou pro úspěch tohoto dietního jídelníčku je správně fungující metabolismus.
Tento 5 denní dietní jídelníček je obecný a neplatí pro každého stejně. Konkrétní jídelníček na hubnutí musí zohledňovat Vaši současnou váhu, kondici, zdraví, pohybovou aktivitu a podobně. Po prostudování této stránky (chudnutie.peknetelo.eu), si ho budete vědět upravit, ale bude lepší, pokud Vám jídelníček na hubnutí sestaví dietolog, wellness nebo fitness trenér.
Jídelníček na hubnutí - dietní jídelníček:

1.den
Snídaně - omeleta ze dvou větších vajíček se salátem a 20 gramů pečiva
Svačina - 1 jablko
Oběd - Zeleninový salát s tofu (celkem 350 gramů)
Svačina - 1 ovocný jogurt
Večeře - tuňák se zeleninou


2. den
Snídaně - Müsli s jogurtem
Svačina - 1 střední banán
Oběd - 100 gramů kuřecího masa, obloha a ½ porce rýže
Svačina - 2 rajčata a kousek (20g) nízkotučného sýra
Večeře - zeleninová polévka se sýrem

3. den
Snídaně - Tvaroh s příchutí, 2 ks knäckebrot
Svačina - 1 pomeranč a pár mandlí
Oběd - grilovaný losos a ½ porce brambor
Svačina - 100 gramů krůtí šunky, 1 rajče, kousek salátu
Večeře - Zeleninový salát 350 g: rajčata, paprika, okurky, bílé fazole z konzervy 50g

4. den
Snídaně - Ovesné vločky s nakrájeným ovocem
Svačina - ¼ ananasu
Oběd - 100 gramů hovězího steaku, 200 gramů zeleniny, 1 brambora
Svačina - Cottage cheese a 2 ks knäckebrot
Večeře - 2 vajíčka se zeleninou

5. den
Snídaně - 100 gramů ryb (kromě v oleji), 1 ks tmavého pečiva, 1 rajče, 2 ředkvičky
Svačina - 1 grapefruit
Oběd - Těstovinový salát se zeleninou a kousky kuřecího masa (300 gramů)
Svačina - 1 okurka, 2 rajčata a 1 kousek knäckebrot s rostlinnou pomazánkou
Večeře - 1 ochucený tvaroh

Tento jídelníček na hubnutí obsahuje přibližně 1600 kalorií na den. Pokud jste do teď príjmali cca 2500 kalorií denně, automaticky začnete hubnout. Nezapomeňte dodržovat pitný režim a pohyb. Připomínáme, že je to obecný dietní jídelníček a může i nemusí být pro Vaše tělo a zdraví prospěšný. Před zahájením si prostudujte další zajímavé informace na stránce, případně se přihlaste k odebírání korektních informací o hubnutí.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jiří Kohout Jiří Kohout | Web | 4. ledna 2017 v 21:26 | Reagovat

Zajívamý jídelníček, ale asi bych měl hlad.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama