• Chcete vyniknout? Musíte pracovat, zatímco jiní se baví.
  • Nikdy se nenech ovládat jídlem.
  • To jídlo vypadá moc dobře, ale já, já vypadám mnohem líp!

Cviky na hubnutí problémových partií

26. prosince 2010 v 21:08 |  Cvičení

BŘICHO
*Celé břicho si jemně masírujte dlaní ve směru hodinových ručiček až do té doby, než začne kůže lehce červenat. Urychlíte trávení a tím pádem i hubnutí.
*Lehneme si na záda, nohy natáhneme a ruce položíme podél těla. Nohy zvedáme natažené vzhůru kam až to půjde a střídavě je pokládáme na zem.
*Ve stejné poloze zvedáme střídavě levou a pravou nohu vždy pokrčenou do pravého úhlu. Popř. 5x-10x levou poté pravou...
*Opět ve stejné poloze zvedáme do pravého úhlu obě nohy u sebe najednou.
*Klasické sklapovačky.
*Obměna sklapovaček - k nohám pokrčeným v kolenou do pravého úhlu zdviženým ve vzduch sklapujeme zbytek těla s rukama za hlavou.


ZADEK
*Ležíme na zádech s pokrčenýma nohama a rukama za hlavou a zvedáme zatnutý zadek do výšky.
*Klekněte si na zem a kolena dejte asi 50 cm od sebe. Ruce napněte nad hlavu a spojte je. *Rovným tělem pak kmitejte pomalu dozadu a zpět.
*Klasické výpady s činkami.



DEKOLT

*Dámské kliky.


STEHNA
*Lehněte si na záda, nohy natáhněte svisle nahoru a pomalu je roztahujte. Když ještě trochu nadzvednete zadeček, bude cvičení o něco účinnější.


DVOJITÁ BRADA A LABUTÍ ŠÍJE
(V napjaté poloze každého cviku setrvejte alespoň pět vteřin.)

*Ruku si opřete o stůl, podepřete si jí bradu a vytvořte protitlak - bradu tlačte směrem dolů a ruku nahoru - vydržte minimálně 5 sekund. Musíte cítit jako vám pracují svaly. Cvičení opakujte alespoň 20 krát.
*Mírně zakloňte hlavu a pootevřete ústa. Bradu táhněte směrem nahoru. Cítíte tah směrem od hrudníku přes krk až k bradě? Tak potom cvičíte správně! Bonus: tento cvik se podepíše i na kráse vašeho krku a dekoltu.
*Scvaknite zuby a vycerte jejich jako nejvíce víte. Musíte cítit svalové napětí na krku, pod bradou, v oblasti dekoltu. Pracují i mimické svaly. Přestože při tomto cviku vypadáte jakoby vámi procházelo takových 220 voltů, nedejte se odradit. Vaše pevná brada, krásný dekolt a krk za to přece stojí, ne?
*Mírně zakloňte hlavu, bradu táhněte směrem nahoru a kývajte ní na strany. Pozor! Hlava musí být zakloněné opravdu jen mírně. Tak procvičíte nejen svaly, ale natáhnete i krční páteř.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama