• Chcete vyniknout? Musíte pracovat, zatímco jiní se baví.
  • Nikdy se nenech ovládat jídlem.
  • To jídlo vypadá moc dobře, ale já, já vypadám mnohem líp!

Jídelníček na hubnutí z BravoGirl!

31. prosince 2010 v 21:45 |  Diety
PRVNÍ TÝDEN:
Pondělí
Snídaně: 30 g cereálií Nestlé Fitness natural se 125 ml nízkotučného mléka, jablko.
Svačina: Penam celozrnný chléb (50 g) s nízktučným sýrem Lučina linie s brokolicí (20 g), mandarinka
Oběd: zeleninová polévka s těstovinou, přírodní prsní kuřecí řízek (150 g) s bramborami (100 g), dušená míchaná zelenina (100 g)
Svačina: bílý jogurt s max. 3 % tuku (150 g)
Večeře: vařený kus-kus (150 g) se zeleninou (100 g) a s dvěmi lžícemi olivového oleje
Večeře č. 2: okurka a 2 rajčata


Úterý
Snídaně: 40 g ovocných cereálií Nestlé Fitness a bílý jogurt s max. 3 % tuku (150 g), mandarinka
Svačina: malé jablko a 4 vlašské ořechy
Oběd: brokolicová polévka s tofu, dýňovými semínky a lžicí zakysané smetany, celozrnný rohlík (60 g) s nízkotučným sýrem Lučina linie s brokolicí (20 g)
Svačina: nízkotučný tvarohový dezert Madeta Fitness (jahoda/vanilka, 135 g) s knackerbrotem (20 g)
Večeře: treska (200 g) na másle s vařeným bramborem (100 g), rajče
Večeře č. 2: nízkotučný tvarohový dezert Milko Ovofit (140 g)

Středa
Snídaně: 30 g cereálií Nestlé Fitness natural s nízkotučným mlékem (125 ml), mandle (20 g), kiwi
Svačina: strouhaná mrkev (200 g) s jablkem (150 g)
Oběd: drůbeží rizoto se strouhaným sýrem (300 g), okurka
Svačina: kysaný mléčný nápoj (Madeta Zákys, ½ balení - 200 ml), mandarinka
Večeře: omeleta z 1 vejce se špenátem a drůbeží šunkou (80 g), vařené brambory (100 g) omaštěné rostlinným tukem, rajče a okurka
Večeře č. 2: kysaný mléčný nápoj (Madeta Zákys, ½ balení - 200 ml)

Čtvrtek
Snídaně: 45 g Nestlé Nestlé Müsli traditional s nízkotučným mlékem (125 ml), mandarinka
Svačina: pomeranč, čokoládová cereální tyčinka Nestlé Fitness
Oběd: vepřové maso (100 g), dušená mrkev, vařené brambory (150 g) omaštěné rostlinným tukem
Svačina: sýr cottage (75 g), zelená paprika
Večeře: pomazánka z tofu (125 g) s bylinkami a ořechy (10 g), knackerbrot (20 g)
Večeře č. 2: okurka a mrkev

Pátek
Snídaně: 30 g přírodních cereálií Nestlé Fitness s nízkotučým mlékem (125 ml), jablko
Svačina: celozrnný chléb Penam pochoutkový (50 g), 2 plátky šunky
Oběd: vařená čočka (300 g) omaštěná máslem, vařené vejce, okurka a rajče
Svačina: bílý jogurt s max. 3 % tuku (150 g)
Večeře: zeleninový salát (400 g) s tuňákem (80 g), lžíce olivového oleje, celozrnný rohlík (60 g)
Večeře č. 2: okurka a mrkev

Sobota
Snídaně: celozrnný chléb (50 g) s rostlinným tukem, 2 plátky sýra, jablko
Svačina: sýr cottage (75 g) a polovina ovocné přesnídávky (9 g)
Oběd: zeleninová polévka s těstovinou, pečené kuře (200 g), bramborová kaše (150 g)
Svačina: knackerbrot (20 g) se dvěma plátky sýra (30 % tuku v sušině), okurka
Večeře: celozrnný chléb (5 g) s rybičkovo-tvarohovou pomazánkou, okurka a rajče
Večeře č. 2: okurka a rajče

Neděle
Snídaně: 40 g ovocných cereálií Nestlé Fitness s bílým jogurtem (150 g), mandarinka
Svačina: jahodová tyčinka Nestlé Müsli
Oběd: kuřecí kung-pao (100 g), vařená rýže (100 g)
Svačina: tvarohový dezert Madeta Fitness (jahoda/ vanilka, 135 g), knackerbrot (20 g)
Večeře: salát Caprese (2 rajčata, mozzarella 50 g, lžíce olivového oleje, balsamikový ocet), celozrnný toast (50 g), okurka
Večeře č. 2: okurka a mrkev



DRUHÝ TÝDEN:

Pondělí
Snídaně: 30 g cereálií Nestlé Fitness natural s nízkotučným mlékem (125 ml), jablko
Svačina: Nestlé Fitness cereální tyčinka natural, bílý jogurt s max. 3% tuku (150 g)
Oběd: hovězí vývarová polévka s rýží, kuřecí nudličky s kapustou (150 g), vařená rýže (100 g)
Svačina: sýr cottage (75 g), zelená paprika
Večeře: omeleta ze 2 vajec se žampiony, vařené brambory (100 g) omaštěné rostlinným tukem, rajče a okurka
Večeře č. 2: okurka, mrkev

Úterý
Snídaně: 45 g Nestlé Nestlé Müsli traditional s nízkotučným mlékem (125 ml), mandarinka
Svačina: jahodová müsli tyčinka Nestlé
Oběd: zeleninová polévka, těstoviny s tuňákem a rajčaty (300 g) posypané parmezánem (20 g)
Svačina: nízkotučný tvarohový dezert Milko Ovofit (140g)
Večeře: přírodní kuřecí řízek s dvěma plátky sýra (30 % tuku v sušině), vařené brambory (100 g)
Večeře č. 2: rajče a okurka

Středa
Snídaně: celozrnný chléb Penam (50 g) s rostlinným tukem, dva plátky sýra (30% tuku v sušině), jablko
Svačina: grapefruit (400 g)
Oběd: zapečené těstoviny s kuřecím masem (400 g), okurkový salát (200 g)
Svačina: tvarohový dezert Madeta Fitness (jahoda/ vanilka, 135 g)
Večeře: obložený talíř (vařené vejce, 2 plátky sýra, 2 plátky drůbeží šunky), celozrnný rohlík (60g), rajče
Večeře č. 2: mrkev a okurka

Čtvrtek
Snídaně: 40 g ovocných cereálií Nestlé Fitness a bílý jogurt s max. 3% tuku (150 g), mandarinka
Svačina: čokoládová cereální tyčinka Nestlé Fitness, sklenice nízkotučného mléka (200 ml)
Oběd: pstruh (200 g) na másle, vařené brambory (150 g), hlávkový salát
Svačina: celozrnný chléb Penam (50 g) se dvěma plátky drůbeží šunky, okurka
Večeře: odtučněný tvaroh (12 5g) s ovocem (100 g) a s Nestlé Fitness celozrnnými cereáliemi natural (30 g), mandle (20 g)
Večeře č. 2: rajče a okurka

Pátek
Snídaně: 45 g Nestlé Nestlé Müsli traditional s nízkotučným mlékem (125 ml), mandarinka
Svačina: jahodová müsli tyčinka Nestlé
Oběd: krůtí guláš (150 g), vařené těstoviny (150 g), nakrájené rajče
Svačina: šopský salát (150 g), knackerbrot (2 g)
Večeře: lehká tvarohová pomazánka s pórkem, celozrnný chléb Penam (50 g), červená paprika
Večeře č. 2: nízkotučný tvarohový dezert Milko-Ovofit (140 g)

Sobota
Snídaně: 30 g čokoládových cereálií Nestlé Fitness s nízkotučným mlékem (125 ml), banán
Svačina: cereální tyčinka Nestlé Fitness natural, sklenice nízkotučného mléka (200 ml)
Oběd: hovězí maso na česneku (150 g), vařená rýže (100 g)
Svačina: sýr Cottage (75 g), zelená paprika
Večeře: zapečený šmakoun s brokolicí (300 g)
Večeře č. 2: mrkev a okurka

Neděle
Snídaně: 30 g cereálií Nestlé Fitness natural s nízkotučným mlékem (125 ml), jablko
Svačina: celozrnný chléb Penam (5 g), 2 plátky krůtí šunky, rajče
Oběd: losos (150g) na másle, vařené brambory (150 g), nakrájené rajče
Svačina: tvarohový dezert Madeta Fitness (jahoda/ vanilka, 135 g), mandarinka
Večeře: zapečená rajčata (150 g) se sýrem (30 % tuku v sušině, 50 g), celozrnný toast (50 g) s rostlinným tukem
Večeře č. 2: nízkotučný tvarohový dezert Milko-Ovofit (140 g)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Nikita Nikita | Web | 3. ledna 2011 v 17:51 | Reagovat

díky, já sem to nakonec rozchodila, snad to bude ok.. ale ty se moc nemáš, asi to bude nuda vid :( ale zase můžeš nastudovat něco pro svý zdraví :)

2 Vidlička Vidlička | Web | 3. ledna 2011 v 19:40 | Reagovat

tyjo vypadá to zajímavě .. jak s mám? no jde to ale bylo líp ;) dnes jsem šla z treninku a viděla lidi jak volají sanitku jednomu starému pánu co uklouzl na chodníku a byl úplně mimo a z hlavy mu tekla krev :/chudák :(

3 Vidlička Vidlička | Web | 3. ledna 2011 v 23:12 | Reagovat

Né, na Tancování ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama